اخبار

از نمایشگاه تا مجتمع:

فجر انرژی یک تفاهمنامه با شرکت داخلی امضا کرد

فجر انرژی یک تفاهمنامه با شرکت داخلی امضا کرد
یک شرکت داخلی پس از مذاکره با شرکت فجر انرژی خلیج فارس در نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی، در مجتمع این شرکت حاضر و تفاهمنامه به منظور گسترش همکاری در زمینه ی برق، تاسیسات و ... منعقد کرد.

به گزارش روابط عمومی صبح سه‌شنبه گروهی از کارشناسان و مدیران یک شرکت داخلی از شرکت فجر انرژی خلیج فارس بازدید کردند، این بازی در راستای بررسی فرصت‌های همکاری فناورانه و آشنایی با فرایندهای تولیدی و تجهیزات شرکت فجر انرژی انجام شده است.

در ابتدای فرایند بازدید ۵ کارگروه با موضوع نیروگاه‌های تجدید پذیر و گازی حرارتی بخش تصفیه آب و بخش فاضلاب سرویس و بخش نگهداری و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق فنس هوشمند CCTV، تصفیه شیمیایی روغن ترانسفورماتور و بخش اتوماسیون صنعتی و دیسپاچینگ و قسمت پژوهشی تشکیل و فرایند بازدید در این ۵ بخش پیگیری شد.

پس از بازدید و تشکیل کارگروه‌های تخصصی و شناسایی فرصت‌های همکاری، نشست جمع‌بندی نهایی تشکیل تفاهم نامه‌ای به منظور تعریف چارچوب همکاری با موضوع تعمیرات و پشتیبانی سیستم‌های تامین برق و شبکه انتقال و ارائه پیشنهاد دیسپاچینگ شبکه انتقال محلی، بهینه سازی و به روز رسانی عملیات نیروگاهی برق، فعالیت‌های دانش بنیان و همکاری‌های فناورانه، سیستم تصفیه آب و فاضلاب و آب شیرین کن، سیستم تصفیه شیمیایی و فیزیکی روغن ترانس‌های قدرت، امکان مطالعه سنجی، ساخت و تامین سرمایه برای توسعه نیروگاه، تهیه نرم‌افزار مدیریت تولید و مصرف برق و احداث نیروگاه خورشیدی منعقد شد.

این شرکت داخلی توانمند اکنون به صورت پیمانی در حال ساخت و توسعه پست ۴۰۰ کیلوواتی شرکت فجر خلیج فارس است. پروژه پست ۴۰۰ اولین بخش است طرح‌های توسعه جدید شرکت فجر بوده که پس از انجام مطالعات مهندسی و با توجه به طرح‌های جدید در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تعریف شده است.

بخش اول طرح افزایش تولید انتقال برق شرکت فجر توسعه پست ۴۰۰ کیلووات و بخش بعدی آن در قالب پروژه دیگر تعریف خواهد شد؛ طرح توسعه نیروگاه است.


1
1
1
01
01
00
01
رسانه جدید

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۴۲
تعداد بازدید : ۶۲۲
کد خبر : ۹۴۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید